Samsung ST88 compact camera review

Het lijkt erop dat meer recentelijk, budget Samsung camera’s tegen een betaalbare prijs wegjagen met onindrukwekkende functies en een vereenvoudigd “goedkoop” ontwerp. De moderne ST-serie daarentegen is merkbaar goedkoper, maar zowel qua uiterlijk als qua functionaliteit aantrekkelijk.

16,1 25-125 5x 3″ $130

Zo is de ST88 uitgerust met een lens met optische beeldstabilisatie en een meer dan behoorlijk diafragma van F2,5 aan de korte kant breed, overigens, 25 mm . De optiek wordt gecompleteerd door een 16-megapixel CCD. pix. en een 3-inch 460K scherm. pixels. Binnenin zijn er natuurlijk de slimme elektronica, het panoramasysteem, het “slimme” album met het sorteren van kaders op kleur en zelfs gezichten van mensen en een hele grafische editor om gemaakte foto’s te bewerken.

De ST88 zou onmiddellijk kunnen worden bestempeld als de beste budgetcompact, ware het niet dat er één systeem “probleem” is met de camera’s van Samsung. Het prijsverschil tussen de junior en senior modellen is zo gecomprimeerd dat u bijna altijd nog eens 500-1000 roebel wilt bijtellen voor een krachtigere en geavanceerdere camera. En het is bijna altijd heel gemakkelijk om te doen… Het is moeilijk om te stoppen voordat je bij de oudere, “systeem” eenheden komt.

Comments: 5
  1. Bram

Ik ben benieuwd naar de gebruikerservaringen met de Samsung ST88 compact camera. Is de beeldkwaliteit goed? Hoe zit het met de zoomfunctie en de batterijduur? Zijn er speciale functies die deze camera onderscheiden van anderen in zijn prijsklasse? En hoe gebruiksvriendelijk is de interface? Ik overweeg de aanschaf van deze camera, dus alle informatie en persoonlijke ervaringen worden zeer op prijs gesteld. Alvast bedankt!

1. Maud Jacobs

Ik heb persoonlijk ervaring met de Samsung ST88 compact camera. De beeldkwaliteit is over het algemeen goed, met scherpe en heldere foto’s. De zoomfunctie werkt redelijk goed, hoewel het beperkt is tot 5x optische zoom. De batterijduur is redelijk, maar niet uitzonderlijk. Het kan nodig zijn om een reservebatterij mee te nemen als je van plan bent om langdurig te fotograferen.

Wat de speciale functies betreft, heeft de ST88 verschillende creatieve filters en scènemodi die het mogelijk maken om je foto’s een uniek uiterlijk te geven. De camera heeft ook een panorama-modus waarmee je adembenemende landschapsfoto’s kunt maken.

Wat betreft de gebruiksvriendelijkheid van de interface, is het vrij eenvoudig te begrijpen en te navigeren. De knoppen en menu’s zijn intuïtief en gemakkelijk te gebruiken, zelfs voor beginners.

Over het algemeen ben ik tevreden met de Samsung ST88 compact camera. Het is een betaalbare optie met goede beeldkwaliteit en handige functies. Het is een goede keuze voor mensen die op zoek zijn naar een gebruiksvriendelijke camera met voldoende mogelijkheden.

2. Max Willems

Ik heb zelf ervaring met de Samsung ST88 compact camera en over het algemeen ben ik tevreden. De beeldkwaliteit is goed, vooral bij daglicht. De zoomfunctie is redelijk, maar niet de beste in zijn klasse. De batterijduur is voldoende voor een dagje fotograferen, maar niet bijzonder lang. Wat deze camera onderscheidt van anderen is de Smart Filter functie, waarmee je foto’s direct kunt bewerken. De interface is gebruiksvriendelijk en intuïtief. Ik zou deze camera aanraden voor beginners of casual fotografen die graag gemakkelijk mooie foto’s willen maken. Hopelijk helpt deze informatie je bij het nemen van een beslissing!

2. Casper

Wat is jouw mening over de beeldkwaliteit en de gebruiksvriendelijkheid van de Samsung ST88 compactcamera? Ben je tevreden met de functies en prestaties van deze camera? Zou je het aanbevelen aan anderen?

3. Luca Beek

Wat zijn de belangrijkste functies en specificaties van de Samsung ST88 compact camera?