...

Olympus TG-820 iHS compact camera review

De TG-820 iHS was een verbazingwekkend geavanceerde beschermde camera in het vroege voorjaar, en sinds de TG-1 uitkwam is het nu een middelmatig model. Het is geen systeemcamera, het is geen digitale recorder en hij heeft geen heldere zoom, maar hij kan zware omstandigheden en zware gesprekken aan, en hij is een uitstekende lichtgewicht metgezel in een aantal compacts.

12 MP 28-140 5x 3″ $340

Dat is precies wat de TG-820 iHS doet: een snelle sensor met achtergrondverlichting en ultramoderne elektronica, Full HD-video-opnamen, de nieuwste generatie Olympus-softwaretechnologie en een 3-inch display met een resolutie van meer dan een miljoen dots. De lens met de gebruikelijke diafragmawaarde van 3.9/5.9 aan de korte/lange zijde heeft een grotere vergroting. De TG-820 kan worden ondergedompeld in 10 m water en kan worden gedropt, gestoten en in het zand worden gegooid.

Comments: 2
  1. Zoë Vermeulen

Beste lezer, kunt u mij vertellen of de Olympus TG-820 iHS compact camera een goede keuze is? Ik ben geïnteresseerd in het kopen van een compacte camera en ik wil graag weten hoe deze presteert. Heeft de camera een goede beeldkwaliteit en is hij duurzaam genoeg voor avontuurlijke activiteiten? Ik zou graag wat meer informatie en persoonlijke ervaringen willen horen voordat ik een beslissing neem. Alvast bedankt voor uw hulp!

1. Thijs Van den Berg

De Olympus TG-820 iHS compact camera is over het algemeen een goede keuze. Hij heeft een goede beeldkwaliteit en kan ook gebruikt worden voor avontuurlijke activiteiten vanwege zijn duurzaamheid. De camera is waterdicht, schokbestendig en bestand tegen extreme temperaturen. Hij heeft ook handige functies zoals GPS en een groothoeklens. Veel mensen zijn tevreden met de prestaties van deze camera. Het is echter altijd handig om wat persoonlijke ervaringen te horen voordat je een definitieve beslissing neemt.