...

T300 RS IS HET EERSTE OFFICIËLE FEEDBACKSTUURSYSTEEM VOOR PLAYSTATION®4

Amsterdam, 11 juni 2014. Thrustmaster introduceert een nieuwe generatie racesimulator met een officiële licentie voor PlayStation®4 PS4 en PlayStation®3 PS3 – de T300 RS. Van je eerste blik in de racewereld tot het podium van de meest prestigieuze evenementen, de T300 RS is de perfecte metgezel van je racebekwaamheid.

Thrustmaster

Een reeks innovaties

Onder de behuizing van de Thrustmaster T300 RS zit een eigen borstelloze motor met wrijvingsloze krachtterugkoppeling. Samen met het nieuwe 1080° dual-trend systeem biedt het super soepele bewegingen, stille feedback met uitzonderlijke respons en realistische krachteffecten.

De ingenieurs van Thrustmaster hebben met de indrukwekkende specificaties van de motor een hoog precisieniveau bereikt. H technologie is hiervoor voorzien.E.A.R.T HallEffect AccuRate Technology®, een contactloze magneetsensor met 16-bits resolutie en 65.536 waarden per draai.

Bovendien wordt de T300 RS geleverd met on-board geheugen en upgradebare firmware, zodat gebruikers altijd toegang hebben tot de laatste verfijningen. Een PC-interface is inbegrepen, en met een PS4/PS3-schakelaar op de voet kunt u de juiste console selecteren.

Afneembaar stuur, verstelbare pedalenbak en modulair assortiment

De T300 RS bevat een afneembaar stuurwiel met Thrustmaster Quick Release: 28cm/11″ diameter stuurwiel, geribbelde metalen dwarsstukken. “PS4-specifieke knoppen PS, SHARE, OPTIONS geven u voortdurend toegang tot de nieuwste communicatiefuncties voor de console.

Het gewicht van de T300 RS, ongeveer 1,2 kg, biedt een volledig realistische traagheid en krachtfeedback. Het gehele oppervlak van het stuurwiel is bedekt met een versterkt getextureerd Euroberen materiaal voor een optimale, scherpe grip. 2 grote metalen sequentiële schakelflippers aan het stuur, 13 cm hoog . De stuurhoek kan worden ingesteld van 270° tot 1080°, afhankelijk van het type voertuig dat wordt gebruikt.

Het kan ook worden vervangen door andere afneembare stuurwielen van Thrustmaster Ferrari F1 Wheel Add-on*, Ferrari GTE Wheel Add-on* en T500 RS* GT Wheel . De T300 RS pedaalbox heeft pedalen met lange slag die volledig in hoogte en afstand verstelbaar zijn, waarbij elk pedaal 6 verschillende standen ondersteunt. Progressieve weerstandsondersteuning op het rempedaal.

De T300 RS is compatibel met de Base Fixed Paddle Shifters kit*, Thrustmaster’s 3-pedaals boxen T3PA* en T500 RS* en TH8A* en TH8RS* versnellingsbakken.

Prijs en beschikbaarheid.

De noviteit gaat eind september 2014 in de verkoop. Zijn adviesprijs is 23399 roebel.

——————————-

* Apart gekocht

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Lotte Visser

Vanaf mijn vroegste herinneringen ben ik altijd gefascineerd geweest door de schoonheid van de wereld om me heen. Als kind droomde ik ervan om ruimtes te creëren die niet alleen betoverend waren, maar ook van invloed waren op het welzijn van mensen. Deze droom werd mijn drijvende kracht toen ik besloot het pad van interieurontwerp te volgen.

Witgoed. TV's. Computers. Foto uitrusting. Beoordelingen en tests. Hoe te kiezen en te kopen.
Comments: 2
  1. Timo

    Wat zijn de voordelen van het T300 RS feedbackstuursysteem voor de PlayStation®4 en welke functies onderscheiden dit stuur van andere modellen op de markt? Is het compatibel met alle games op de PlayStation®4 of zijn er specifieke games die er optimaal gebruik van kunnen maken?

    Beantwoorden
  2. Niek Huizinga

    Wat zijn de belangrijkste voordelen en functies van de T300 RS, het eerste officiële feedbackstuursysteem voor PlayStation®4?

    Beantwoorden
Opmerkingen toevoegen