T100 FFB – stuurbekrachtiging van Thrustmaster

Amsterdam, 26 november 2013. Thrustmaster introduceert het Thrustmaster T100 force feedback-stuursysteem, dat gamers een volledig scala aan krachtige en realistische racegame-ervaringen biedt op PC en PlayStation 3. De Thrustmaster T100 is het toppunt van kwaliteit in elke functie, inclusief het geavanceerde force feedback systeem met Immersion TouchSense technologie. Uitzonderlijk niveau van functionaliteit biedt uitstekende ondersteuning voor alle racegames.

Thrustmaster

Voor alle mogelijke rijstijlen

Het T100-stuursysteem is universeel en geschikt voor alle soorten racegames: GT, F1, NASCAR, Rally. Met Euroberen grip, 2 sequentiële schakelflippers, 10 functieknoppen en een multi-positie knop. Alle knoppen zijn handig geplaatst, zodat u de instellingen kunt aanpassen zonder uw ogen van de knoppen te halen. De diameter van het stuurwiel is gekoppeld aan een optimale traagheid voor een uitstekende respons en nauwkeurige controle.

Bovendien biedt het T100-systeem nog andere technische voordelen: een metalen as en een kogellagermechanisme voor maximale sterkte en precisie. Het terugkoppelingseffect wordt gerealiseerd door een gecombineerd systeem van riemschijf en tandwielkast, waardoor een algehele soepelheid en zachtheid wordt gegarandeerd. De intensiteit van het force feedback effect is instelbaar door de gebruiker volgens de spelomstandigheden, zodat het gemakkelijk is om dit stuur aan te passen aan elke rijstijl.

De pedaaleenheid heeft een brede voetsteun en ondersteunt ook een flexibele instelling: beide pedalen zijn verstelbaar, u kunt kiezen uit twee hellingsmogelijkheden. Het rempedaal ondersteunt ook progressieve weerstand. De veelzijdigheid van dit stuursysteem blijkt verder uit het centrale bevestigingssysteem, dat compatibel is met alle soorten tafels, en uit de mogelijkheid om het met een speciaal schroefgat aan de cockpit te bevestigen.

Het T100-stuursysteem met force feedback zal eind november op de Nederlands markt beschikbaar zijn voor de adviesprijs van 7199 roebel.

    Beoordeel dit artikel
    ( Nog geen beoordelingen )
    Lotte Visser

    Vanaf mijn vroegste herinneringen ben ik altijd gefascineerd geweest door de schoonheid van de wereld om me heen. Als kind droomde ik ervan om ruimtes te creëren die niet alleen betoverend waren, maar ook van invloed waren op het welzijn van mensen. Deze droom werd mijn drijvende kracht toen ik besloot het pad van interieurontwerp te volgen.

    Witgoed. TV's. Computers. Foto uitrusting. Beoordelingen en tests. Hoe te kiezen en te kopen.
    Comments: 3
    1. Gijs

      Beste lezer, ik heb een vraag over de T100 FFB stuurbekrachtiging van Thrustmaster. Heeft iemand ervaring met dit product? Ik wil graag weten hoe het presteert en of het de investering waard is. Zijn er andere vergelijkbare modellen die beter zijn? Bedankt voor het delen van jullie mening!

      Beantwoorden
    2. Mike

      Beste lezer, sorry voor mijn vraag, maar ik vroeg me af of de FFB (Force Feedback) van de T100 stuurbekrachtiging van Thrustmaster goed werkt? Heeft iemand ervaring met dit specifieke model? Is het de moeite waard om te kopen? Ik wil graag wat feedback van mensen die er al ervaring mee hebben. Alvast bedankt voor jullie hulp!

      Beantwoorden
    3. Lotte Vermeulen

      Beste lezer, ik heb een vraag over de T100 FFB, de stuurbekrachtiging van Thrustmaster. Is dit een betrouwbaar stuurwiel met goede force feedback? Zijn de materialen van goede kwaliteit en gaat het stuurwiel lang mee? En hoe is de compatibiliteit met verschillende games en systemen? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en meningen. Alvast bedankt!

      Beantwoorden
    Opmerkingen toevoegen