...

Miniatuurweergave van de Thomas TWIN T1

/plyus.jpg

Compact ontwerp gecombineerd met veelzijdigheid en multifunctionaliteit, ruimtereiniging met 3D-volume, uitgebreide opties, elektronische bediening, uniek filtersysteem, grote keuze aan sproeiers.

Thomas TWIN t1 droge stofzuiger

Geen elektronische vermogensaanpassing.

Stofzuigers voor de stomerij

De compacte Thomas TWIN T1 nat- en droogzuiger met aquafilter

KENMERKEN

WATERSTROOM: 1600 watt stroomverbruik.

FILTERING: Uitlaat micro-filter, Injectiefilter + cyclonaal waterfiltersysteem, wasbaar HEPA-filter.

CONTROLE EN INDICATIE: Softtouch functieschakelaar, automatische snoeropwikkeling.

CONSTRUCTIE: 6m snoerlengte, spatwaterdichte behuizing, 2 parkeerposities, krachtige 2-traps turbine, bumper om meubels te beschermen, reikwijdte van 10m.

INCLUSIE: tapijt/vloermondstuk, droog dweilmondstuk voor gestoffeerd meubilair, mondstuk voor hoeken, naden en andere moeilijk bereikbare plaatsen, nat dweilmondstuk voor tapijt met adapter voor harde oppervlakken, nat dweilmondstuk voor gestoffeerd meubilair, adapter voor het reinigen van ramen en spiegels, Thomas ProTex universeel concentraat.

KLEUR: blauw.

MATEN: 483h324h353 mm.

GEWICHT: 8,4 kg.

GARANTIE: 2 jaar.

LAND VAN FABRIKANT: Duitsland.

PRIJS: 11 800 roebel.

MODELBESCHRIJVING

Ontworpen om Thomas’ droge stofzuiger met AquaFilter over de hele breedte in een kleine verpakking onder te brengen en toch de voordelen van nat reinigen te bieden.

Dit model is voor wie thuis een universele stofzuiger van hoge kwaliteit wil hebben voor een betaalbare prijs.

Droogreinigingsmodus met Thomas gepatenteerde aquafilter. Dit zorgt voor een zeer hoog filtreringsniveau van 99,99% met minimale inspanningen 1 liter water per reinigingscyclus en een wasbaar HEPA-filter met lange levensduur .

Reinig niet alleen de oppervlakken, maar ook de lucht in de kamer. Dankzij de verschillende reinigingshulpstukken en het traploos instelbare vermogen kunt u voor elk oppervlak de beste reinigingsstand kiezen.

De wasstand beslaat de hele pool van tapijten en vloerkleden en reinigt linoleum, tegels, muren, ramen en spiegels. Nat dweilen gebeurt onder druk en de reinigingsoplossing wordt door een sproeikop verstoven in de vorm van een fijne waterdispersie die het vuil oplost en wast en tegelijkertijd zuigt de krachtige turbine het reeds opgeloste vuil en stof op.

Het tapijt is schoon en pluist overal, de pool is recht en ziet eruit als nieuw. Gladde vloeren kunnen gemakkelijk en hygiënisch worden gereinigd. In tegenstelling tot dweilen en lappen wordt het oppervlak niet al tijdens het dweilen vervuild: de vloer wordt gewoon gereinigd met schoon water uit de stofzuiger.

Thomas ProTex wasmiddelconcentraat levert effectieve reinigingskracht op alle oppervlakken. Milieuvriendelijk PH 5.5 , tast de kleur van het tapijt niet aan, heeft een aangename geur.

De reiniger maakt, net als andere Thomas-modellen, niet alleen schoon, maar verwijdert ook gemorste vloeistof, maakt verstopte leidingen schoon en bevochtigt natuurlijk de lucht tijdens het reinigen.

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Lotte Visser

Vanaf mijn vroegste herinneringen ben ik altijd gefascineerd geweest door de schoonheid van de wereld om me heen. Als kind droomde ik ervan om ruimtes te creëren die niet alleen betoverend waren, maar ook van invloed waren op het welzijn van mensen. Deze droom werd mijn drijvende kracht toen ik besloot het pad van interieurontwerp te volgen.

Witgoed. TV's. Computers. Foto uitrusting. Beoordelingen en tests. Hoe te kiezen en te kopen.
Comments: 2
  1. Bram Vermeulen

    Kan je me alsjeblieft meer informatie geven over de miniatuurweergave van de Thomas TWIN T1? Hoe groot is het eigenlijk en is het gedetailleerd genoeg? Daarnaast, waar kan ik het vinden en is het te koop? Alvast bedankt voor je hulp!

    Beantwoorden
    1. Matthijs

      De miniatuurweergave van de Thomas TWIN T1 is een schaalmodel van de bekende locomotief Thomas de Trein. Het is meestal ongeveer 10-15 cm lang en gedetailleerd genoeg om de kenmerkende eigenschappen van de trein weer te geven. Je kan deze miniatuurweergave vaak vinden in speelgoedwinkels, modeltreinwinkels of online op websites zoals Amazon of eBay. Het is zeker te koop, maar de prijs kan variëren afhankelijk van de grootte en de mate van detail van het model. Hopelijk heb je hiermee voldoende informatie, succes met het vinden van de miniatuurweergave van de Thomas TWIN T1!

      Beantwoorden
Opmerkingen toevoegen