...

BBK heeft nieuwe modellen digitale DVB-T2 ontvangers geïntroduceerd: SMP136HDT2 en SMP137HDT2

BBK kondigt de lancering aan van een nieuwe serie digitale TV-ontvangers met ingebouwde DVB-T2 tuner en HD mediaspeler: de SMP136HDT2 en SMP137HDT2. Amsterdam, 24 september 2014.

DVD-videospelers

SMP136HDT2

DVD-videospelers

SMP137HDT2

Het doordachte ontwerp en de gestroomlijnde vorm passen perfect bij elk modern interieur en bij uw tv. Uitstekende beeldkwaliteit, een verscheidenheid aan nuttige functies, eenvoud en gebruiksgemak, hoge betrouwbaarheid – dit alles onderscheidt BBK digitale DVB-T2 ontvangers.

SMP136HDT2 en SMP137HDT2 zijn uitgerust met de nieuwste Ali 3821 chip voor een rijke functieset en een heldere, grafische In’Ergo interface die iedereen kan begrijpen en gemakkelijk kan navigeren.

DVB-T2 ontvangers ontvangen digitale TV-kanalen DVB-T, DVB-T2, MPEG-2/MPEG-4 en radiokanalen via een standaard binnen- of buitenantenne.

Voor een surround sound effect zijn de modellen voorzien van een Dolby Digital meerkanaalsaudiodecoder.

Met de functies PVR en Time Shift kunt u niet alleen uw kijktijd gemakkelijk plannen, maar ook het opgenomen programma manipuleren, zoals reclames overslaan of programma’s pauzeren. EPG-functie voor het bekijken van tv-programma’s.

HDMI-aansluiting op de achterkant van de apparaten voor de overdracht van high definition-signalen. De ingebouwde HD-mediaspeler biedt weergave van audio, video, incl.ch. Hoge definitie, van aangesloten USB-apparaten. In de lijst van ondersteunde formaten – AC3, MKV en vele anderen.

Bovendien hebben de ontvangers een composiet video-uitgang, USB2.0-poort en antenneaansluiting. Inclusief handige afstandsbediening en AV-kabel.

De modellen zijn verkrijgbaar in twee kleuren: zwart en donkergrijs.

DVB-T2 ontvangers SMP136HDT2 en SMP137HDT2 nu beschikbaar!

DVD-videospelers

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Lotte Visser

Vanaf mijn vroegste herinneringen ben ik altijd gefascineerd geweest door de schoonheid van de wereld om me heen. Als kind droomde ik ervan om ruimtes te creëren die niet alleen betoverend waren, maar ook van invloed waren op het welzijn van mensen. Deze droom werd mijn drijvende kracht toen ik besloot het pad van interieurontwerp te volgen.

Witgoed. TV's. Computers. Foto uitrusting. Beoordelingen en tests. Hoe te kiezen en te kopen.
Comments: 3
  1. Olivier

    Wat zijn de belangrijkste verschillen tussen de SMP136HDT2 en SMP137HDT2?

    Beantwoorden
  2. Rick

    Kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de SMP136HDT2 en de SMP137HDT2 digitale DVB-T2 ontvangers die BBK heeft geïntroduceerd? Welke functies bieden ze en welke zou u aanbevelen?

    Beantwoorden
  3. Joris Smit

    Wat zijn de hoofdverschillen tussen de nieuwe modellen SMP136HDT2 en SMP137HDT2 van BBK?

    Beantwoorden
Opmerkingen toevoegen