...

Eerste beelden van de Fujifilm X-T3

De eerste beelden van Fujifilm’s aankomende spiegelloze X-T3 camera zijn viraal gegaan. De camera lijkt qua uiterlijk weinig op de X-T2 en beschikt ook over talrijke op het lichaam gemonteerde bedieningselementen. Volgens geruchten zou de Fujifilm X-T3 al op 6 september 2023 kunnen worden aangekondigd.

Fotografische uitrusting

De Fujifilm X-T3 krijgt naar verluidt een nieuwe 26MP APS-C X-Trans CMOS-sensor en een verbeterde X-Processor Pro-beeldprocessor. Volgens recente geruchten zal de sensor niet meerlaags zijn, zoals eerder werd beweerd, maar zal hij worden gemaakt met BSI-technologie. De camera heeft ook geen interne beeldstabilisatie IBIS .

Fujifilm

Een spiegelloze camera

De X-T3 zou ook een continue opnamesnelheid hebben van 11 fps met de mechanische sluiter en 20 fps met de elektronische sluiter. De camera gebruikt een AF-systeem met fasedetectie met 425 scherpstelpunten en het fasedetectiegebied bestrijkt het hele sensorgebied. X-T3 krijgt betere scherpstelling bij weinig licht, gezichts- en oogherkenning.

Fotoapparatuur

Fujifilm

Het scherm is sessioneel, geen 180-graden kanteling. Videomogelijkheden omvatten 4K 60fps en Zebrapatroon. Er komt ook een hoofdtelefoonaansluiting en ingebouwde Bluetooth en Wi-Fi voor het snel delen van beelden en synchroniseren met smartphones. De Fujifilm X-T3 wordt in China geassembleerd en komt in een zwarte en zilveren behuizing. De voorlopige prijs van de camera is 1599 dollar.

Beoordeel dit artikel
( Nog geen beoordelingen )
Lotte Visser

Vanaf mijn vroegste herinneringen ben ik altijd gefascineerd geweest door de schoonheid van de wereld om me heen. Als kind droomde ik ervan om ruimtes te creëren die niet alleen betoverend waren, maar ook van invloed waren op het welzijn van mensen. Deze droom werd mijn drijvende kracht toen ik besloot het pad van interieurontwerp te volgen.

Witgoed. TV's. Computers. Foto uitrusting. Beoordelingen en tests. Hoe te kiezen en te kopen.
Comments: 4
  1. Maarten

    Wat zijn jouw eerste indrukken van de Fujifilm X-T3? Bevalt het design en de beeldkwaliteit? Is de camera gebruiksvriendelijk en heeft het nieuwe functies die de moeite waard zijn om te ontdekken? Zou je deze camera aanraden aan andere fotografen? Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen!

    Beantwoorden
  2. Joost

    Wat zijn jouw gedachten over de eerste beelden van de Fujifilm X-T3? Heeft het jouw interesse gewekt? Ben je van plan om er een aan te schaffen?

    Beantwoorden
  3. Isa Verbeek

    Hebben de eerste beelden van de Fujifilm X-T3 je nieuwsgierig gemaakt? Wat vind je van de nieuwe functies en verbeteringen? Ben je van plan om deze camera aan te schaffen? Deel je gedachten.

    Beantwoorden
    1. Floris

      Ja, de eerste beelden van de Fujifilm X-T3 hebben zeker mijn interesse gewekt. Ik ben vooral onder de indruk van de verbeterde autofocus en de hogere videoresolutie. De nieuwe functies en verbeteringen lijken veelbelovend en ik overweeg zeker om deze camera aan te schaffen. De beeldkwaliteit en het retro design van Fujifilm spreken me altijd al aan en ik ben benieuwd naar de prestaties van de X-T3. Ik denk dat het een goede investering zou zijn voor mijn fotografie.

      Beantwoorden
Opmerkingen toevoegen